
Smluvní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Obecné
Dodavatel:
Ing. Lenka Vašíčková
J. Herolda 6, Ostrava 30, 70030
IČ 76266991, DIČ 8256175246
dale jen “dodavatel”
Kupující
Koncový spotřebitel - právní vztahy prodávajícího s kupujícím, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí Zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a souvisejícími předpisy.
Ceny
Ceny uvedené v maloobchodním ceníku, na zboží v sídle firmy, jakož i na stránkách www.atelier-green.cz jsou uvedeny vč. DPH a jsou konečné pro koncového spotřebitele.
Objednávání zboží
Objednávky je nutné doručit písemně formou dopisu, faxu, prostřednictví elektronické pošty, nebo osobně, případně prostřednictvím elektronického nástroje na stránkách eshopu. Jako přijatá se považuje prodávajícím potvrzená objednávka. V objednávce musí být uvedena následující data: Jméno, příjmení a adresa kupujícího, předmět objednávky a objednávané množství, termín dodání/převzetí zboží, způsob odběru a platby. V případě dopravy navíc adresa převzetí zboží a kontakt na osobu odpovědnou zboží převzít.Objednávka se považuje za vyřízenou v momentě předání zboží kupujícímu v místě k tomu určeném, nebo předáním přepravci.
Storno objednávky
Stornovat objednávku sestávající se ze standardního skladového materiálu je možné minimálně 24 hodin před termínem dodání. Storno objednávek sestávajících se ze zboží dodávaného individuálně na objednávku, je možné do doby objednání, nebo koupě tohoto zboží dodavatelem.Stornování objednávky travního koberce je možné minimálně 36 hodin před termínem dodání. V případě, že dodavateli vznikne finanční újma způsobená pozdním stornováním objednávky ze strany kupujícího, má nárok na úhradu vzniklých nákladů.
Platební podmínky
Platba zboží může být provedena následujícími způsoby:
- Platba v hotovosti při nákupu
- Platba platební kartou při nákupu
- Platba předem bankovním převodem
- Platba dobírkou (platbu od zákazníka přebírá přepravce)
- Platba fakturou se splatností (pouze u stálých odběratelů s platební kázní)
U některých typů zboží, zejména u zboží na objednávku, trávníkových koberců, nebo objednávek nad 10.000,- Kč, si prodávající vyhrazuje právo požadovat úhradu až 50% z ceny zboží předem bankovním převodem.
Převzetí zboží
Zboží se považuje jako převzaté v okamžiku jeho předání kupujícímu. Kupující na základě předání potvrdí dodací list, nebo přepravní list dopravce. V případě, že kupující v dohodnutém termínu nepřevezme zboží, má prodávající nárok na úhradu všech vzniklých nákladů týkajících se této zmařené objednávky a kupující je povinen tyto náklady uhradit. Nepřevezme-li kupující uskladněné zboží do 10 dnů ode dne, kdy se jej převzít zavázal, je prodávající oprávněn zboží prodat jinému zájemci. V případě, že charakter zboží neumožňuje jeho další prodej, nebo je-li nutné provést likvidaci tohoto zboží, má prodávající nárok na úhradu vzniklých nákladů.
Reklamační řád
Reklamační podmínky jsou plně v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb. ., obč. zák. (dále jen "Zákon"), a v situacích, které nejsou přímo řešeny těmito reklamačními podmínkami, se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona. Právo z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace") je možné uplatnit pouze na zboží zakoupené od Prodávajícího a v záruční době. V případě poškození zásilky doručené prostřednictvím dopravce je nutné uplatnit reklamační postup dopravce.
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení nabývá účinnosti dnem akceptace přijetí zboží Prodávajícím. Prodávající má právo neakceptovat přijetí zboží od Kupujícího v případě, že nejsou splněny podmínky dané Zákonem a Obchodními podmínkami Prodávajícího. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva kompletně ruší a smluvní strany jsou si povinny navrátit všechna plnění, která si na jejím základě již poskytly.
V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu prostřednictvím přepravní služby je Kupující povinen ke Zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci.
V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu se za den přijetí Reklamace považuje den obdržení poslední součásti Zboží Prodávajícím. Za den vyřízení reklamace se považuje den předání vyřízené Reklamace přepravní službě. V tomto případě je Kupující také povinen zaslat reklamované Zboží spolu s veškerým příslušenstvím, spolu s kopií záručního listu, žádosti o reklamaci a kopií daňového dokladu. Kupující je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození Zboží. Při přepravě je za řádné doručení k Prodávajícímu zodpovědný Kupující, který uplatňuje reklamaci. Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
Reklamace musí být vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu v rámci stanovené 30 denní zákonné lhůty, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím na lhůtě delší. Není-li Reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, vznikají Kupujícímu stejná práva a povinnosti jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Kupující je povinen převzít vyřízenou Reklamaci co nejdříve na výzvu Prodávajícího, případně dohodnout podmínky přepravy s Prodávajícím.
Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:
- vada vznikla nesprávným používáním zboží, nebo péčí o něj
- vada byla způsobena působením vyšší moci
Odstoupení od smlouvy
Koncový spotřebitel – v souladu se zákonem č.367/2000 Sb. má Kupující právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno způsobem objednání jiným, než osobně. Kupující může toto právo realizovat vrácením zboží na vlastní náklady prodávajícímu. Pro odstoupení od smlouvy musí být splněny následující podmínky:
- zboží musí být nepoškozené, bez známek opotřebení, nebo užívání
- zboží musí být v původním obalu
- zboží musí být s veškerým příslušenstvím
Pro urychlení vyřízení odstoupení od smlouvy a navrácení peněz doporučujeme přiložit k vrácenému zboží podepsaný průvodní dopis.
Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
Ochrana osobních dat
Veškerá osobní data Kupujícího jsou Prodávajícím považována za soukromá a důvěrná, jsou bezpečně uložena na chráněných serverech a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku tvoří externí dopravní služby, případně finanční instituce poskytující splátkový prodej, a to pouze tehdy, je-li to nezbytně nutné pro doručení zboží klientovi. Změna uložených osobních dat je možná po přihlášení Kupujícího do uživatelské sekce nebo na základě telefonického nebo e-mailového vyžádání Kupujícího u Prodávajícího. Veškerá uložená osobní data Kupujícího lze na telefonické nebo e-mailové vyžádání smazat z databáze. Informace od Kupujícího jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky jsou platné od 17.2.2014